۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

افتتاح 95 هزار واحد مسکن مهر در پرند

افتتاح 95 هزار واحد مسکن مهر در پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به افتتاح 95 هزار واحد مسکن مهر در سال جاری، گفت: برنامه ما این است که این واحدها در نیمه اول امسال به افتتاح برسد.

حبیب الله چاغروندی در گفتگو با مهر با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهرجدید پرند، اظهار داشت: 95 هزار واحد در شهر پرند در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارد که سعی داریم در نیمه اول امسال به افتتاح برسد.

وی افزود: افتتاح واحدهای مسکن مهر از فروردین ماه شروع می شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد که با همکاری دستگاه های خدمات رسان این امر تحقق پیدا می کند.

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در دو سال گذشته، گفت: در حال حاضر دستگاه های خدمات رسان مشغول تامین زیرساخت واحدها هستند.

پیش از این علی نيكزاد وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود امسال هر ماه 10 تا 12 هزار واحد مسكن مهر در شهر جديد پرند افتتاح شده و به متقاضيان تحویل داده می شود و با افتتاح 95 هزار واحد مسكوني در شهر جديد پرند تعداد واحدهاي مسكوني در اين شهر به 125 هزار واحد مي رسد كه ظرفيت 600 هزار نفري را اين شهر در خود جاي خواهد داد. به گفته وی همزمان با افتتاح واحدهاي مسكوني فضاي آموزشي، فرهنگي، تجاري و امنيتي در حال ساخت و تكميل شدن است.
 

کد خبر 2026597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha